top of page

הכשרות

מצויינות בניהול זוטר

בין הפטיש לסדן

רציונאל הקורס


עובדים רבים בחברות המובילות במשק מוצאים עצמם מקודמים באופן מהיר ובגיל צעיר לעמדות ניהוליות. לצד כישרון והצלחה מוכחת כעובדים הם לוקים בתפישת הניהול כמקצוענות לכל דבר והם לא רכשו או תרגלו את הכלים ההתנהגותיים והמיומנויות הקריטיות של ניהול אפקטיבי של עובדים במציאות הדינמית והמאתגרת של היום. במקרים רבים מדובר באנשים מוכשרים שצמאים לידע אך לעיתים גם במנהלים צעירים שלא יודעים מה הם לא יודעים ומבצעים טעויות ניהוליות שתג מחיר גבוה בצדן.


קורס המנהלים המוצע מתמודד בדיוק עם פערים אלו. הקורס מועבר באופן דינאמי, מחדש, חווייתי, ורלוונטי לאתגרים ולמציאות של חברות דינאמיות וצעירות, שרוצות DNA של שינוי, התפתחות מתמדת והכשרות עדכניות, פיקנטיות ומדויקות.


לצד התכנים הניהוליים הרלוונטיים, הקורס כולל ליווי פרויקט ביצועי בשטח של כל מנהל וכן ליווי מנהלים צמוד ע"י מנחה הקורס. הליווי מכוון לאתגרים ולהתמודדויות הספציפיות של כל משתתף, ומאפשר פתיחות מרבית וטיפול ממוקד בקשיים ואתגרים קונקרטיים של כל מנהל. כמו כן, שם הקורס דגש רב על למידת עמיתים, הן בהיבטים של שיתוף הצלחות והן שיתוף באתגרים ובהתמודדויות. בהיבט של מיומנויות הניהול, אנו מאמינים בהתאמה מדויקת, כך שתכני הקורס המדויקים יקבעו ע"פ מפגשי ההכנה מול הארגון ובהתאם לצרכים שיזוהו ומבנה הקורס עליו יוסכם.


מטרות הקורס


  • לזהות חוזקות וחולשות אישיות וניהוליות של כל משתתף - לבנות הרגלים של עבודה מהחוזקות ועקיפת החולשות.

  • להכיר וליישם תיאוריות ומודלים רלוונטיים מעולמות הניהול, המצוינות והמנהיגות.

  • לפתח מיומנויות התנהגותיות בניהול כגון פרזנטציה אפקטיבית, בניית צוותים, הנעת עובדים עם וללא סמכות, ניהול יחסי אנוש 360, ניהול ישיבות צוות, טיפוח עבודת צוות, האצלת סמכויות, חניכה, משוב, ניהול פרויקטים, ניהול זמן ומשימות ועוד

  • כל משתתף יוביל פרויקט מעשי ומשמעותי בשטח תוך כדי הקורס.

  • לגבש את קבוצת המנהלים בארגון ולהעמיק את מערכות הקשרים האישיים, שיתופי הפעולה והקולגיאליות

  • לייצר תחושה חזקה של כיף והנאה, שבירת שגרה וחדוות למידה.

  • להביא להבנה ש"הארגון משקיע בי ואני חשוב לך", שהחברה הינה חברה איכותית, מקצועית ומובילה, ומקום מעולה לעבוד בו, הבנה שתגביר את הלויאליות, המוטיבציה.


אבחון מקדים לקורס


תהליך האבחון שיערך הינו תהליך קצר וממוקד העושה שימוש בעיקר בראיונות לצורך התהליך יערכו ראיונות עם מספר מנהלים. הראיונות יערכו בפורמט ראיון חצי-מובנה, כדי ליצור בסיס להשוואה, אך גם מקום להעלאת מידע חדש והבנת העומק שלו.


תרומת התהליך לארגון


התהליך המוצע הוא תהליך שלם ואינטגרטיבי המיועד להעביר את המשתתפים בו תהליך צמיחה והכשרה אישית וארגונית, בסופו הם בעלי הידע, המיומנות המעשית והכלים להעמקה ושיפור תפקידם כמנהלים.


התהליך מתכלל את המעטפת הנדרשת, המטרות שמציב בפניו הארגון, וסל האילוצים הניצב בפני המתכננים, לכדי תוכנית קוהרנטית, סינרגטית, ומפורטת, שנותנת מענה מלא לצורך הארגוני ולצורך הפרטי והספציפי של כל אחד ממשתתפי התהליך. לשם כך מקבל כל מנהל מקבוצת לדעת באופן מלא עד לסיומה של התכנית בתהליך, שירותים בתחומים הבאים:


  • תכנון מלא ומפורט של תכנית ההכשרה, לכל פרטיה ומרכיביה

  • ייעוץ זמין ומקצועי - מקדים ומלווה לכל אורך תהליך ההכשרה

  • ליווי הצוות המקצועי ומנהלי התכנית

  • חניכה מקצועית ומקדמת של משתתפי התוכנית

  • משוב וסיכום התהליך כולל לקחים והמלצות לפעולות פנים ארגוניות להמשך.

bottom of page