top of page

מחשבות שחשבנו לשתף

Consistency ולא Intensity


אחד הכללים האהובים עלי בנושא הנעה לפעולה הוא Consistency ולא Intensity. לדוגמה אני מיישם את הכלי הזה כמעט כל יום במדיטציה שלי.

הכלי הזה הוא אחד הטובים שיש כשיש הרגלים שאנחנו רוצים להכניס לשגרה שלנו – מדיטציה יומית, ספורט בבוקר, קריאה של ספר כל ערב וכו'.

הכלי הזה, שיצר James Clear, אומר שהרצף הוא העיקר. כשמפספסים פעם אחת הסכנה הגדולה היא לפספס עוד פעם ומהר מאוד ההרגל נעלם. כל כך קל לפספס, הרי יש ימים שאנחנו לא מרגישים טוב או לא ישנים מספיק או בעומס גדול (רוב הימים?). לכן הכלי הזה קובע סף מינימום מאוד מאוד נמוך שגם במצבי עומס קיצוני אפשר לעמוד בהם והמטרה היא להתמיד בהרגל בכל מקרה, גם אם מדובר במשך קטן מאוד. לדוגמה המינימום למדיטציה היומית שלי הוא דקה. גם בימים הלחוצים והעייפים ביותר יש לי זמן לדקה.

כששומרים על רצף מהר מאוד הדקה חוזרת להיות 5, 10 ואז 20 דקות – אבל דקה היא מבחינתי ממש מספקת – היא שומרת לי על הרצף וזה מה שחשוב.

תודה לאור רז האהוב שהיה הראשון שדיבר איתי על הכלי החשוב הזה.

עוז גוטרמן ניב פרן

עוז גוטרמן וניב פרן מזמינים אתכן.ם לראות את כל התכנים בקבוצת הפייסבוק של מר מחר.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

דרך הבטוחה להשאיר אנשים עניים

"אתה צוחק עלי, נכון?" אמר לי השבוע איש מכירות בסוכנות רכב "הממוצע שאנשים לוקחים זה בערך 90 אחוז הלוואה". זה היה כשהייתי השבוע בסוכנות רכב, כדי לבדוק האם ללכת על ליסינג תפעולי, לקנות רכב חדש או לקנות ר

מות האמון – פוסט לא פוליטי ברובו

"להקשיב באמת זה מפחיד מאד, כי אתה עלול למצוא שאתה טועה", המשפט הנהדר הזה של מיכה גודמן האהוב עלי, נמצא בבסיס המשבר שחווה היום החברה הישראלית. אני אוהב להקשיב עד הסוף לנאומים ולעמדות של כל הצדדים, וחשו

bottom of page