top of page

מחשבות שחשבנו לשתף

קחו נשימה


אנשי המחר, איך אתם נושמים?

קחו רגע נשימה עמוקה – ניפחתם את החזה או את הבטן?

נשימת בטן/נשימת סרעפת היא נשימה שמנפחת את הבטן כמו כדור ומבוצעת ע"י שריר הסרעפת. זו נשימה הרבה יותר בריאה. רוב האנשים נושמים נשימת חזה.

מחקרים מראים לנו שנשימה נכונה מורידה דופק, מורידה לחץ דם, מעלה את השלווה והרוגע שלנו, ומשפיעה באופן מאד חיובי על מערכת החיסון, יכולות הריכוז, הזיכרון והחשיבה שלנו.

הינה טיפ מדהים שנתנה לי שותפה יקרה וחכמה, Lihi Aharoni Sanderovich שעזר לי יותר מהכל: כשאתה שואף תריח פרח – כשאתה נושף תכבה נר.

עכשיו תעצרו הכל ותעשו את זה – דמיינו פרח עם ריח נפלא אצלכם ביד ותריחו אותו לעומק – עכשיו דמיינו נר מול הפנים ותכבו אותו בנשיפה.

עכשיו בוא נעשה ניסוי – תעצמו עיניים ותעשו את זה עשר פעמים ברצף ולאט – תריחו פרח, תכבו נר. איך אתם מרגישים? שימו לב שאתם כבר יותר שלווים ורגועים, הדופק שלכם ירד ואתם מרגישים יותר טוב עם עצמכם.

עכשיו אתגר – נסו במהלך היום הקרוב, בכל רגע שיש לכם קצת קשב, להריח את הפרח. בדיון, כשאתם שותים קפה, בזמן משחק עם הילדים או וויכוח עם הבעל – בוא נראה מי מצליח/ה להיזכר בזה לפחות 30 פעם במהלך היום הקרוב. תודו לי אחר כך


עוז גוטרמן ניב פרן

ניב פרן ועוז גוטרמן מזמינים אתכן.ם לראות את כל התכנים בקבוצת הפייסבוק של מר מחר.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

דרך הבטוחה להשאיר אנשים עניים

"אתה צוחק עלי, נכון?" אמר לי השבוע איש מכירות בסוכנות רכב "הממוצע שאנשים לוקחים זה בערך 90 אחוז הלוואה". זה היה כשהייתי השבוע בסוכנות רכב, כדי לבדוק האם ללכת על ליסינג תפעולי, לקנות רכב חדש או לקנות ר

מות האמון – פוסט לא פוליטי ברובו

"להקשיב באמת זה מפחיד מאד, כי אתה עלול למצוא שאתה טועה", המשפט הנהדר הזה של מיכה גודמן האהוב עלי, נמצא בבסיס המשבר שחווה היום החברה הישראלית. אני אוהב להקשיב עד הסוף לנאומים ולעמדות של כל הצדדים, וחשו

bottom of page